Ads 468x60px

poniedziałek, 16 maja 2016

Witajcie, ostatnimi czasy bardzo wzruszyła mnie sprawa Waszych odwiedzin, że choć ja nie miałem tak dużo czasu to Wy wiernie wchodziliście na bloga i czytaliście moje wypociny, dziękuje Wam.
pewnie zauważycie nowości takie jak reklamy niestety dodałem je, bo czy tak, czy siak miałem wolne miejsce bez planu zagospodarowania, nie zniechęcajcie się.

Mam teraz konkretną sprawę odnośnie problem z zamianą klawiszy "Y" na "Z"i odwrotnie.
Najczęściej  jest to spowodowane zabawą w chaotyczne uderzanie klawiszy na przykład (Shift +Ctrl)
lub zabawa w językach systemowych.
3 Sposoby na rozwiązanie problemu
- Ponowne wciśnięcie kombinacji klawiszy (Shift+Ctrl)
- Zrestartowanie komputera
- Ustawienie języka Polski (programisty) w ustawieniach języka
Ten problem był mi zgłoszony 4 razy, więc uznałem, że to dość istotny problem więc go opisałem, nie dość istotny by zakładać dla niego nowy temat czy coś. :)
Powodzenia... w tym tygodniu będę pomagać koleżance z blogiem więc jak skończę podeślę wam go do wglądu,,,, Pa Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates