Ads 468x60px

niedziela, 21 lutego 2016

HEY. Jak się domyślacie mam coś nowego, dla Was w międzyczasie dodałem artykuł o Overclocking-u do zakładki Słaby PC? Cieszę się niezmiernie, że wchodzicie do mnie, odwiedzacie mojego bloga i to daje mi motywację by zawsze coś dla was wstawić nowego, ale to nie koniec nowości. Dziś mi zaczął pomagać Gracz World of Tanks, który jest świetnym graczem więc uważnie czytajcie jego poradniki. Powitajcie
Dla graczy sieciowych z mojej strony 
  • Stawiajcie sobie małe cele i starajcie się je wykonywać (w czasie dążenia do nich podłapiecie troszkę doświadczenia, a ważniejsze jest uczucie satysfakcja po dokonaniu małego celu)
  • Planujcie czas na grę oraz czas na odpoczynek (nie wolno przesadzać)
  • Nie bójcie się pytać o rady bardziej zaawansowanych graczy (zawsze pomogą jeśli się ich poprosi)
  • Nie pozostawajcie na laurach (nie zawsze seria sukcesów będzie trwać wiecznie, więc nie oszukujcie się, że jesteście bardzo dobrymi graczami, bo zrobiliście "coś".. lecz zawsze musicie znać powody swoich przegranych i ćwiczyć wasze słabości)
To na tyle choć jest tego więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates