Ads 468x60px

środa, 28 września 2016


Witajcie, dziś nastąpiła zmiana mojego logo osobistego z czego się cieszę, a najważniejsze, że jest jedyne w swoim rodzaju. Nie jestem grafikiem komputerowym, ani jakimś animatorem, czymś w ten deseń więc jako takiego efektu wow nie ma, co myślicie? 
Jest dopracowywany temat WoT-a, który już niedługo się pojawi. Od niedawna też jestem na Instagramie jeśli chcecie znajdźcie mnie. Tam będą świeżynki z moich wypraw na giełdę oraz inne ciekawostki. 

Zamówiona paczka już w drodze, kilka tygodni, i będę mógł dodać nową zakładkę dla telemaniaków.
Dodatkowo... moja wyprawa na giełdę PC w Warszawie, jakie przygody mnie tam spotkały oraz, czy powinniśmy kupować na giełdach, a także jak kupować. Sporo pracy, oj bardzio dużo moje małe rączki są tak spracowane. Zadawajcie pytania w komentarzach, lub w zakładce rozmowy, pozdrawiam. Herbatka się skończyła. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates