Ads 468x60px

niedziela, 6 marca 2016

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie. Pierwszymi słowami chciałem Was przeprosić, że nie dawałem śladu życia przez 2 tygodnie, wiele spraw miałem na głowie, lecz nie będę owijać w bawełnę. Dziś zapowiadam wam nowe prace na najbliższy czas. Między innymi szybka lista co potrzeba by zacząć streamować, czyli poradnik gadgetów streamera, Wraz z tym tematem podejmę się wyzwaniu złożenie kompa dla tych, którzy chcą zacząć nagrywać na YouTube. Komputer za 3000 zł.

Z tego co wiem WoT prowadzony przez White- shadow jest cały czas w edycji.
Wtrące jeszcze następną sprawę, że  pracujemy nad kanałem na YouTube, więc może za jakiś czas będziecie mogli posłuchać: Mnie, DYLA, czy White Shadow-a.

To na tyle, dziś już nie będę zajmował się wtrąceniami wyżej wymienionymi ponieważ muszę przemyśleć następne kroki na Sekomix
Piszcie w komentarzach, co chcecie się dowiedzieć oraz uczestniczcie w sądach, żegnam Was gorąco, niech zima lekką będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates