Ads 468x60px

niedziela, 2 października 2016

:)

Przygoda 1, Giełda, recykling.
Cześć. dziś pomagałem przyjacielowi w wyborze podzespołów do jego komputera cel jaki chciałem osiągnąć to jak najmniej wydać, lecz efekt ma być jak najlepszy. Uzyskałem chyba najlepszy efekt radząc zakupienie płyty która ogranicza przyszłą rozbudowę, ale daje szanse zakupu tanich części, tak się stało, ponieważ owy przyjaciel jest studentem i ma chwilowe przypływy gotówki. Na początku miał zbierać na laptopa, tylko nie ma laptopa na tyle wydajnego, by posłużył do tworzenia grafiki 3D w jego aktualnym budżecie. Musieliśmy zaradzić to środkiem zapobiegawczym jakim ma być komputer złożony z podzespołów tanich, ale bardzo wydajnych jak na swoją cenę. Płyta była kupiona jakiś czas temu  to ASrock modelu nie pamiętam (lga 775 2x sloty ddr3 sata2) fajnie, bo tania :) i miała szynę procka taką jaką potrzebowałem. Do tego zasilacz (CS Series 650W Modular 80+) w zasilacz nie ma co zanadto oszczędzać, bo przejdzie do następnego komputera. Procesor jaki wybrałem to Q6600 (potocznie qaud" C2Q) za niecałą stówkę kupiliśmy na giełdzie kość ram-u (drr3 4GB w jednej kości z szyną 1333). Obudowa została ze starego komputera biurowego. oddana za free w nasze łapki :)
A karta graficzna  ATI Radeon™ HD 5870 to był prezent od jego ojca, a zarazem wkład jego w naszą konstrukcję. Cooler kupiliśmy za 5 zł i miał jedno mało znaczące pęknięcie, a jest to na tyle mocny cooler, że głos w mojej głowie krzyczy OVERCLOCKING. Jeśli chcecie dokładnych opisów i cen musicie poczekać, bo każdy podzespół będę omawiać osobno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates