Ads 468x60px

niedziela, 12 czerwca 2016

Przyszłość smartfonów

Witajcie, dziś dość odbiegający od reszty temat. 2016 rok i największe targi elektroniki mobilnej (MWC) to właśnie tam został zaprezentowany, modularny smart-fon LG G5, choć już od roku 2014, a nawet 2013 słyszymy o telefonach modularnych od Google-a. Czym jest ten cały moduł i jakie ma zadanie?
Moduły to oddzielne podzespoły, które same w sobie nie mogą funkcjonować. Podzespół potrzebują urządzenia centralnego. Korzyści jakie z nich płyną to prosta wymiana tych modułów do zastosowań.
LG G5 ma możliwość doczepiania modułów odpowiedzialnych za aparat zwiększający jego funkcjonalność, oraz zestaw głośników HI-FI. Zaskakujące jest, że telefon tak funkcjonalny, jest aż takim nie wypałem. Telefon za około 2800 zł nie powinien w rękach przypominać plastikowej zabawki, choć przyznać muszę, że po włączeniu, ilość usprawnień i funkcji przytłacza, lecz stop aluminiowy i gruba warstwa lakieru z kremowym matowym kolorem odstrasza. Są jeszcze sprawy nie wiem,  to pośpiech zespołu LG, czy wada konstrukcji spowodowana złymi wyliczaniami, sprawa tyczy się ruchomej listwy dolnej. Osobiście miałem mieszane uczucia gdy pomyślałem, że mam do wydania, powiedzmy te 3000 zł i mam kupić sobie właśnie ten telefon. Smartfon z taką szparą na dolnej listwie zbierałby od groma paprochów i innego śmiecia z kieszeni, a na domiar złego po upadku będę miał puzzle.
To na tyle, Cześć.

2 komentarze:

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates