Ads 468x60px

sobota, 20 lutego 2016

Witam, mam dla Was już gotowe 2 zestawy sprzętu dla graczy do 2000 zł pracowaliśmy cieżko, by były naprawde dobrze skomponowane. Dziś też mnie zaskoczyliście było ponad 68 wyświetleń.
Jakie mam plany na przyszły tydzień? A no kilka mam, jak na przykład:

  • Opowiedzieć wam o Overclock-owaniu: jak? gdzie? kiedy? 
  • Dodawać co raz to nowsze załączniki do lola oraz uzupełniać temat.
  • Odpowiadać na wasze pytania.
  • Zdrowo się odżywiać ( Omyłeczka)
  • Wstawić porównanie komputera ze sklepu z realiami, ile on naprawdę jest wart
Oczywiście mam nadzieje, że Was nie zanudzę :). 
Dzięki że odwiedzacie mnie, ponieważ wiem, że jednak coś w tym co robię jest. Wracając do moich zmagań z "Ubuntu" oraz "Wine" to odpuściłem po tym jak, komp zamiast wydawać dźwięk kręconego radiatora poprosił mnie bym się nad nim zlitował i to głosem Eminema, wtedy wiedziałem że coś się dzieje, lecz Linux jest lepszy od Windowsa z tego względu że Linux poprosił, a Windows by mi zagroził jakimś blue-screenem  jak bym nie przestał :)


Autor: Dylu
Coś od siebie. Ja postaram się założyć temat związane z DirectX. Czym się różnią DirectX 11 od DirectX 12 (wiadomo że 12 będzie tylko na Windowsie 10). I tyle :) Pozdrawiam Dylu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates