Ads 468x60px

poniedziałek, 15 lutego 2016

Dziś mi się nic, nie chce. Przeglądałem nowe gadżety oraz technologie mogące Was zaciekawić i się zatraciłem jak zwykle. Ogólnie to dopisać też chciałem rady, które ochroniły by Was przed konsekwencjami, lub pomogły w odnalezieniu się w obwodach tego świata, lecz już czasu nie mam więc postaram się w najbliższych dwóch dniach dodać troszkę materiału. Moje najbliższe plany są takie :

  • Dać Wam kombinacje podzespołów do komputera w jak najniższej cenie.
  • Dodać recenzje mikrokomputera 
  • Uzupełnić póki co nową kategorię League of Legends w menu górnym 
Męczące dni mnie czekają, ponieważ mam sporo spraw technicznych z blogiem, od uzupełnienia poszczególnych wątków, po naprawy licznych błędów.
Powiedzcie mi co chcecie bym wyjaśnił, lub o czym mam napisać w najbliższych dniach .
Jutro będę bardziej rozmowny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates