Ads 468x60px

czwartek, 18 lutego 2016

Świat się zmienia, my też.

Dzień dobry, witam. Kolejny dzień ze mną dziękuje, że mnie co po niektórzy jeszcze jakoś znoszą.
Mam dla was nowe info, tak więc od dziś funkcjonuje nowe menu oraz w kategorii gry pojawił się temat Mass Effect, który mam nadzieję, że się spodoba się Wam, oczywiście zawdzięczamy to mojemu przyjacielowi, który podjął się wyzwaniu by zaprezentować wam wyśmienity tytuł, jakim jest Mass Effect. Wesprzyjcie go w tym zadając pytania i pośpieszając go z nowymi aktualizacjami.
Następnym newsem jest League of Legends, które będzie pisane niestety w weekend, przez moją osobę.
Serdecznie dziękuję Dylowi, który poruszył kwestie karty graficznej MSI GeForce 750-TI (2gb)
Niebawem znajdzie się pod moim recenzenckim okiem.

Oczywiście czekam na wasze komentarze odnośnie wcześniejszego postu. Hasło na dzisiaj to "Trzymamy się ramy, to się nie po**amy".

Żegnam na dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

REKLAMA

SpisBlog

RAKLAMA

Katalog-blogow.pl

REKLAMA

 
Blogger Templates